torsdag, juni 28, 2012

TEEN WOLF. YOGA. WEEKEND.

Vad jag gjort de 24 timmar sedan jag gick på semester undrar ni säkert? Alla ni 3-4 som läser mina tankar (alltså på bloggen, inte tankeläsare, sånna känner jag inga, vad jag vet, but if you are, en tankeläsare alltså, don't be afraid to tell me, jag gillar sånt där, övernaturligt)

Jag har:

  • kollat på första säsongen av Teen Wolf, fallen in love with Stiles, han är superrolig, jag önskar jag var hälften så snabb i mun. Annars vet jag inte om serien är så himla bra, men perfekt verklighetsflykt för den som gillar övernaturliga grejer, som jag ju redan påpekat att jag gör. 
  • blivit förbannad över att min profil här på bloggen VÄGRAR hamna på sidan här bredvid trots att jag redigerat och redigerat och sparat och sparat och SPARAT redigeringen tusen gånger! (Helt plötsligt verkar den vara där den ska, håll tummarna att den stannar där! NEJ! Hoppat ner igen, förbannade jävla skit!)
  • varit på yoga och fantiserat om att jag någon gång i framtiden ska bli sådär stark och kunna lyfta mig själv sittandes i lotusställning, med only mina armar och att jag då också ska bli instruktör, yoga instruktör alltså.  
  • läst om Weekend i QX-tidningen, en av de få filmer jag direkt efter jag sett den känt att jag måste se igen, igen, igen (ni vet sådär Teletubbies-tjatigt) och faktiskt sett den igen, direkt efter. Tom Cullen och Chris New gör ett så genuint och känsloframkallande skådespel att det för mig är en sådan där fantasivärld som jag vill stanna i, leva i och grow old in. (Den enda andra filmen som haft samma påverkan, teletubbies-tjats-igen, är Twilight. Ja, I must admit, så är det, en sån är jag...)